Ρητό της ημέρας :  Η ανάσταση του Χριστού είναι το πιο έγκυρο και μαρτυρημένο γεγονός της αρχαίας ιστορίας.   ΓΡΕΡΕΡ, Ιστορικός
ΑΡΘΡΑ

Κλείσιμο ΑΘΕΙΣΜΟΣ-ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ

Κλείσιμο ΑΙΡΕΣΕΙΣ-ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ-ΘΕΟΛΟΓΙΑ

Κλείσιμο ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ

Κλείσιμο ΑΡΧΑΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ-ΠΑΤΕΡΕΣ -ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Κλείσιμο ΒΙΟΗΘΙΚΗ

Κλείσιμο ΓΑΜΟΣ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ

Κλείσιμο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ -ΕΞΕΛΙΞΗ

Κλείσιμο ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Κλείσιμο ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ-ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ-ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΟΝ ΖΩΗ

Κλείσιμο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ/ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Κλείσιμο ΙΣΛΑΜ

Κλείσιμο ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ-ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ-ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ

Κλείσιμο ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΙΑ-ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ

Κλείσιμο ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ-ΦΥΣΗ

Κλείσιμο ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ

Κλείσιμο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ

Κλείσιμο ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ-ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ

Κλείσιμο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ

Κλείσιμο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

   επισκέπτες

   επισκέπτες online

ΑΓΓΕΛΙΑ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ - ΠΟΣΟ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤ’ ΑΛΛΗΛΩΝ ΣΗΜΕΡΑ;

ΠΟΣΟ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΜΕΤ’ ΑΛΛΗΛΩΝ ΣΗΜΕΡΑ;

   Οι σημερινοί Έλληνες συνειδητοί χριστιανοί , ιδιαίτερα στις μεγάλες πόλεις, έχουν έλλειψη επικοινωνίας, ουσιαστικής κοινωνίας με τους άλλους συγχριστιανούς τους. Είτε λόγω του πολύ χρόνου που τους απασχολεί η εργασία τους, είτε λόγω οικογενειακών βαρών, είτε για άλλους λόγους, η επαφή τους με τους άλλους αδελφούς τους –κατά το μέγιστο ποσοστό- περιορίζεται στις εκκλησιαστικές συνάξεις. Αλλά και εκεί, η επικοινωνία είναι από ανύπαρκτη, έως ελάχιστη, διότι στις συναθροίσεις το μεγαλύτερο μέρος ή και όλος ο διαθέσιμος χρόνος ξοδεύεται στο κήρυγμα, την υμνωδία και την προσευχή. Συνήθως –και πιστεύω οι περισσότεροι θα συμφωνήσετε- η όποια «κοινωνία» μεταξύ των πιστών περιορίζεται σε μία χειραψία και έναν τυπικό Χαιρετισμό, μετά τη λήξη της λειτουργίας. Και έτσι ο καθένας ζει την δική του ατομική ζωή, χωρίς πράγματι να γνωρίζει ουσιαστικά τους αδελφούς του και τα προβλήματά τους. Κι έτσι –γενικά μιλώντας- οι τοπικές εκκλησίες δεν βιώνουν ουσιαστικά μια ζωή ως το συλλογικό Σώμα του  Χριστού, μια και η επαφή μεταξύ τους είναι συνήθως από ανύπαρκτη έως πολύ χλιαρή και επιφανειακή. Μπορεί βέβαια, να είμαστε επηρεασμένοι και από την έμφαση του Προτεσταντισμού στην ατομικότητα (βλ. «ατομική σωτηρία», «προσωπική σχέση με τον Θεό» κλπ).

  Όμως αυτό που ζούμε ΔΕΝ είναι ο βιβλικός Χριστιανισμός! Θυμηθείτε τι είπε ο Ιησούς ως το κύριο χαρακτηριστικό των Χριστιανών: «Μια καινούργια εντολή σας δίνω: Να αγαπάτε ο ένας τον άλλον× όπως εγώ σας αγάπησα, κι εσείς να αγαπάτε ο ένας τον άλλον. Από τούτο θα γνωρίσουν όλοι ότι είστε μαθητές μου, αν έχετε αγάπη ο ένας προς τον άλλον» (Ιωάν. 13:34-35). Επίσης να ποια πρέπει να είναι η σχέση μεταξύ των μελών του Σώματος του Χριστού: «τα μέλη να φροντίζουν το ίδιο, το ένα για το άλλο, προς το συμφέρον τους. Και είτε ένα μέλος συμπάσχει, όλα τα μέλη συμπάσχουν× είτε ένα μέλος τιμάται, όλα τα μέλη χαίρονται μαζί» (Α’ Κορ. 12:25-26). 

 Επίσης η Αγία Γραφή μας προτρέπει να είμαστε φιλόξενοι: «Τη φιλοξενία ακολουθώντας» (Ρωμ. 12:13), «η φιλαδελφία ας μένει, μη ξεχνάτε τη φιλοξενία…» (Εβρ.13:7), «Προπάντων, όμως, έχετε ένθερμη την αγάπη ο ένας προς τον άλλον…Γίνεστε φιλόξενοι ο ένας προς τον άλλον, χωρίς γογγυσμούς» (Α’ Πέτρου 4:8-9). Προσέξτε τη σύνδεση της φιλαδελφίας με την φιλοξενία. Η βασική έννοια της Φιλοξενίας είναι όχι τόσο το να μείνει και να κοιμηθεί κάποιος στο σπίτι σου (βεβαίως περιλαμβάνεται και αυτό), αλλά να καλέσεις κάποιον στο σπίτι για να έχετε κοινωνία. Να μιλήσετε, να προσευχηθείτε, να φάτε κ.λπ. 

  Αγαπητοί αδελφοί, «αν πούμε ότι έχουμε κοινωνία μαζί Του και περπατάμε στο σκοτάδι, λέμε ψέμματα και δεν πράττουμε την αλήθεια. Αν όμως, περπατούμε μέσα στο φως, έχουμε κοινωνία ο ένας με τον άλλον, και το αίμα του Ιησού Χριστού, του Υιού Του, μας καθαρίζει από κάθε αμαρτία» (Α’ Ιωάννου 1:6-7). Αν έχουμε πραγματική κοινωνία με τον Θεό, τότε το αποτέλεσμα είναι να έχουμε κοινωνία «μετ’ αλλήλων». Ας αναρωτηθούμε επίσης τις προτεραιότητές μας. Ποια θέση δίνουμε στα αδέλφια μας εν Χριστώ; Μην ξεχνάτε ότι ο Ιησούς είπε: «Καθ’ όσον εκάμετε [ή δεν εκάμετε] εις ένα τούτων των αδελφών μου των ελαχίστων, εις Εμέ εκάμετε» (Ματθ. 25:40,45). Ας τα σκεφθούμε όλα αυτά και ας πράξουμε ανάλογα.

 

Μανώλης Καλομοίρης


Ημερομηνία καταχώρησης : 03/02/2009 @ 08:07
Τελευταία ενημέρωση : 03/02/2009 @ 08:07
Κατηγορία : ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ
Η σελίδα διαβάστηκε 2334 φορές


Print preview Print preview     Τυπώστε την σελίδα Τυπώστε την σελίδα


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Εγγραφείτε στην Ομάδα Αλληλογραφίας ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ για να μπορώ να σας ενημερώνω για ενδιαφέροντα χριστιανικά άρθρα, επιλεγμένες ειδήσεις χριστιανικού ενδιαφέροντος, όπως και για νέες κυκλοφορίες χριστιανικών βιβλίων και μοναδικών προσφορών.
Η λίστα αλληλογραφίας ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ανήκει στις ιστοσελίδες www.diakrisis.gr και www.christianbook.gr. Αφού εγγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε μπορείτε να διαγραφείτε εύκολα και απλά.
Όσοι εγγραφείτε θα λάβετε ως δώρο το θαυμάσιο βιβλίο ΓΙΑΤΙ Η ΒΙΒΛΟΣ ΥΠΕΡΕΧΕΙ σε pdf. Μετά την εγγραφή σας θα μπορείτε να το κατεβάσετε από την κατηγορία ΑΡΧΕΙΑ της ομάδας αλληλογραφίας ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ: http://groups.google.gr/group/erevnitis?hl=el.
Για να εγγραφείτε εύκολα και γρήγορα στείλτε κενό email στο erevnitis+subscribe@googlegroups.com και αυτόματα θα εγγραφείτε. :

Ομάδες Google
diakrisis
Επισκεφτείτε την παρούσα ομάδα


ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ




ΛΟΓΙΑ ΘΕΟΥ
Επισκεφτείτε το ιστολόγιο ΛΟΓΙΑ ΘΕΟΥ.

Πατήστε ΕΔΩ για το Ιστολόγιο ΛΟΓΙΑ ΘΕΟΥ.

Μιλάμε για τον ζωντανό Ιησού Χριστό!
^ Πάνω ^