Ρητό της ημέρας :  Η ευσέβεια είναι διαφορετική από την δεισιδαιμονία.   BLAISE PASCAL
ΑΡΘΡΑ

Κλείσιμο ΑΘΕΙΣΜΟΣ-ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ

Κλείσιμο ΑΙΡΕΣΕΙΣ-ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ-ΘΕΟΛΟΓΙΑ

Κλείσιμο ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ

Κλείσιμο ΑΡΧΑΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ-ΠΑΤΕΡΕΣ -ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Κλείσιμο ΒΙΟΗΘΙΚΗ

Κλείσιμο ΓΑΜΟΣ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ

Κλείσιμο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ -ΕΞΕΛΙΞΗ

Κλείσιμο ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Κλείσιμο ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ-ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ-ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΟΝ ΖΩΗ

Κλείσιμο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ/ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Κλείσιμο ΙΣΛΑΜ

Κλείσιμο ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ-ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ-ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ

Κλείσιμο ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΙΑ-ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ

Κλείσιμο ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ-ΦΥΣΗ

Κλείσιμο ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ

Κλείσιμο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ

Κλείσιμο ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ-ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ

Κλείσιμο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ

Κλείσιμο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

   επισκέπτες

   επισκέπτες online

ΑΓΓΕΛΙΑ
ΑΙΡΕΣΕΙΣ-ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ-ΘΕΟΛΟΓΙΑ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΟΤΗΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΡΩΣΣΕΛ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΟΤΗΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΡΩΣΣΕΛ

Στο 20ο τεύχος του ΕΡΕΥΝΗΤΗ είχαμε δημοσιεύσει εκτενή επιστολή του κ.Κωτούλα καθώς και την απάντησή μας, αλλά τώρα επανέρχεται με νέα επιστολή του. Δημοσιεύουμε τα κυριότερα σημεία της λόγω της πολύ μεγάλης έκτασής της και την απάντησή μας ξεχωριστά σε κάθε σημείο του επιστολογράφου μας.

ΤΡΙΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΟΤΗΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥ

Ο κ.Γιάννης Κωτούλας αρχικά αναφέρεται στην Τριάδα και την Θεότητα του Χριστού: «Η διδασκαλία της Τριάδας…δεν ίσταται ούτε από γραφικής ούτε από λογικής πλευράς. Επιπλέον το δόγμα της Τριαδικής Θεότητας αναιρεί  ευθέως τη βάση της χριστιανικής διδασκαλίας, που είναι το αντίλυτρο…Εάν ο Κύριος Ιησούς δεν ήταν επι της γης τέλειος άνθρωπος, τότε δεν θα μπορούσε να γίνει αντίλυτρο… Το ότι πουθενά δεν αναγράφεται η λέξη και η έννοια του θεανθρώπου στη Βίβλο,…και  πουθενά η λέξη ‘Τριάδα’ ή ‘τριαδικός θα έπρεπε να σου είναι επίσης γνωστό.»

Ο κ.Κωτούλας επανέρχεται και επιμένει σε θέματα στα οποία έχουμε απαντήσει και στον ίδιο (τεύχος 20), αλλά και στις διδασκαλίες που ακολουθεί (Δείτε τεύχος 14 «Ο Ιησούς είναι Θεός!», τεύχος 17 «Τριάδα: διδάσκεται στην Αγία Γραφή;», τεύχος 18 «Ήταν ο Ιησούς μόνο άνθρωπος ή και Θεός πάνω στη Γη;»). Εκεί αποδεικνύουμε ότι είναι βιβλικότατα και η Αγία Τριάδα, αλλά και η θεότητα του Χριστού. Αλλά θα αναφέρουμε λίγα σημεία και εδώ εν συντομία. Η απουσία της λέξης ‘Τριάδα’ απ’ την Αγία Γραφή, δεν αποδεικνύει ότι είναι αντιβιβλικό δόγμα. Π.χ. η θρησκευτική ομάδα στην οποία ο κ.Κωτούλας ανήκει λέγεται «Σπουδαστές ή Μελετητές της Βίβλου», αν και πουθενά δεν αναφέρεται αυτός ο όρος μέσα στην Αγία Γραφή! Η απουσία του όρου αυτού όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να μελετάμε την Αγία Γραφή!   Επίσης πιστεύουμε στην ανθρώπινη φύση του Χριστού, αλλά δεν απορρίπτουμε την θεότητά του, όπως κάνει ο επιστολογράφος μας. Η Αγία Γραφή μιλάει σαφώς για την Θεότητα του Χριστού: Ο Ιησούς είναι ο Πρώτος και ο Έσχατος, θέση που έχει μόνο ο Γιαχβέ (Ησαίας μδ 6 συγκρίνατε με Αποκάλυψη α 17-18, β 8, κβ 12-13). Ακόμη, ο Ιησούς είναι ο Ερευνών Νεφρούς και Καρδίας (Β Χρον. ς΄ 30, Ψαλμ. ζ 9 συγκρίνατε με Αποκάλυψη β 23) κι Αυτός που Ανταποδίδει εις τα έργα εκάστου, κάτι που κάνει μόνο ο Γιαχβέ (Ψαλμ. ξβ 12 συγκρίνατε με Αποκ. β 23). Μακάρι όλοι όσοι απορρίπτουν την Θεότητα του Χριστού, να προσέξουν τι είπε ο Ιησούς: «Και θέλουσι γνωρίσει πάσαι αι εκκλησίαι, ότι  εγώ είμαι ο ερευνών νεφρούς και καρδίας, και θέλω σας δώσει εις έκαστον κατά τα έργα σας» (Αποκ. β 23). Συνεπώς, ο Ιησούς Χριστός είναι ο Γιαχβέ, ο αληθινός Θεός!

Όσον αφορά το αντίλυτρο, δεν σημαίνει αντίστοιχη αξία, αλλά σύμφωνα με το Λεξικό της Καινής Διαθήκης του Ευστρατιάδου, «αντίλυτρον=το αντί λύτρου διδόμενον, το αντίτιμον της εξαγοράς». Το αντίλυτρο δεν απαγορεύει το να είναι κάποιος ανώτερος από το λύτρο που πληρώνει. Χρειάζονταν να νικήσει την αμαρτία και τον διάβολο ως τέλειος άνθρωπος, και πράγματι το έκανε.

ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ

Ο κ.Κωτούλας συνεχίζει: «Η τριάδα θεών διδάσκεται από τις ειδωλολατρικές θρησκείες…Εάν η Αγία Τριάδα είχε σχέση με το λόγο του Θεού θα έπρεπε αυτή…να ήταν αποδεκτή στο σαρκικό λαό του Θεού. Πλην κάτι τέτοιο δεν απαντάται πουθενά…στις παραδόσεις των Ιουδαίων. Κάποτε ρώτησα εδώ στη Γερμανία έναν Ραββίνο, ποια είναι…η άποψη του Ιουδαϊσμού σχετικά με τη διδασκαλία της Τριάδας και μου είπε.. ‘Η διδασκαλία της Τριάδας είναι τόσο ξένη και τόσο αντίθετη με τον Ιουδαϊσμό, έτσι ώστε για έναν πιστό Εβραίο είναι ευκολότερο να επισκεφθεί ένα ισλαμικό ναό, όπου λατρεύεται ένας Θεός, παρά να πάει σε έναν χριστιανικό ναό όπου λατρεύεται τριάδα θεών’… Δεν είναι λοιπόν άξιο απορίας, το ότι οι Ιουδαίοι δεν θέλουν να ακούσουν τίποτε περί ‘χριστιανικής θρησκείας’ με τη τριάδα θεών, …με την αθανασία της ψυχής και το βλάσφημο των αιωνίων βασάνων…».

Ο επιστολογράφος μας αγνοεί την χριστιανική διδασκαλία περί Τριαδικού Θεού, γιατί οι χριστιανοί δεν πιστεύουμε σε «τριάδα θεών» όπως μας κατηγορεί. Πιστεύουμε σε έναν Θεό με τρεις υποστάσεις-πρόσωπα: τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα, κι όχι σε τρεις θεούς! Οι ειδωλολατρικές «τριάδες θεών» είναι μία διαστρέβλωση της βιβλικής αποκάλυψης για τον Τριαδικό Θεό, όπως αποδεικνύει το άρθρο μας στο τεύχος 17 «Τριάδα: Έχει ειδωλολατρική προέλευση;».

Όσον αφορά τον Ιουδαϊσμό, ναι πράγματι απορρίπτει την Τριαδικότητα του Θεού, αλλά αυτό δεν αποδεικνύει λάθος την Τριάδα. Ο Ιουδαϊσμός, επίσης απορρίπτει την Μεσσιανικότητα του Ιησού, δηλαδή ότι ο Ιησούς είναι ο Μεσσίας. Κάνει λάθος όμως ο επιστολογράφος μας όταν λέει ότι οι Ιουδαίοι απορρίπτουν την χριστιανική θρησκεία, διότι δήθεν δεν θέλουν να ακούσουν τίποτε για την αθανασία της ψυχής και τα αιώνια βάσανα. Προφανώς αγνοεί πλήρως την διδασκαλία του Ιουδαϊσμού σε αυτά τα θέματα! Το βιβλίο ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΥ, έκδοση του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου, 1997, γράφει στη σελ.227: «το πνευματικό ή ψυχικό στοιχείο που υπάρχει μέσα μας… δεν μπορεί να το καταστρέψει ο θάνατος. Ακόμα και μετά τον θάνατο, η ζωή της ψυχής μας παραμένει ζωή…Η πίστη μας για τη μεταθανάτια ζωή έπαιξε κεφαλαιώδη ρόλο στη ιστορία της εβραϊκής σκέψης και θεωρείται σαν ένα από τα βασικά στοιχεία του Ιουδαϊσμού. Δεν είναι μόνο η πίστη μας? είναι και η διαίσθησή μας που μας οδηγεί στην αρχή της αθανασίας της ψυχής». Επίσης ο Ιουδαϊσμός πιστεύει στην κόλαση: «Ο Ιουδαϊσμός…θεωρεί την κόλαση ως τη Γέεννα, έναν καταχθόνιο τόπο τιμωρίας για τους αμαρτωλούς. Η χριστιανική θεώρηση, βασισμένη σε ιουδαϊκές αντιλήψεις, αντιμετωπίζει την κόλαση ως…έναν τόπο αιώνιας τιμωρίας…» (ΠΑΠΥΡΟΣ-ΛΑΡΟΥΣ-ΜΠΡΙΤΑΝΝΙΚΑ , λήμμα ‘κόλαση’) . Συνεπώς ο κ.Κωτούλας δεν είναι καθόλου σωστά πληροφορημένος, ούτε για την Ιουδαϊκή Θρησκεία, ούτε για την ιστορική Χριστιανική διδασκαλία.

ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Ο επιστολογράφος μας γράφει: «Σύμφωνα με τη ψευδοδιδασκαλία αυτή ο Θεός έχει μητέρα και μάλιστα έναν άνθρωπο, που είναι Θεοτόκος, Θεομήτωρ…Κι επιπλέον ο Θεός έχει αδελφούς και μάλιστα ανθρώπους. Τέτοια διανοητικά τερατουργήματα δεν σοφίστηκαν ούτε οι αρχαίοι Έλληνες ειδωλολάτρες…». Κι όμως, η παρθένος Μαρία είναι η κατά σάρκα Μητέρα του Θεού της Ελισσάβετ! Διαβάζουμε: «Και πόθεν μοι τούτο, να έλθη η μήτηρ του Κυρίου μου προς εμέ;» (Λουκ. α 43). Η Ελισσάβετ, «πλησθής Πνεύματος Αγίου» (Λουκ. α 41) αναγνωρίζει το έμβρυο Ιησού ως τον δικό της Κύριο! Ως Ιουδαία, δεν μπορούσε να έχει κανέναν άλλο Κύριο, πλην του Θεού του Ισραήλ. Επίσης ο Θεός-Λόγος επειδή έγινε άνθρωπος, μας έκανε αδελφούς του (Ρωμ. η 29, Εβρ. β 11). Οπότε, αυτό που ο επιστολογράφος μας βλέπει ως τερατούργημα, είναι η διδασκαλία της Βίβλου.

Ο ΚΑΡΟΛΟΣ ΡΩΣΣΕΛ

Ο επιστολογράφος μας γράφει: «Και τώρα επιθυμώ να απαντήσω στις δημόσιες κατηγορίες σου σε βάρος του πιστού και αγαπητού αδ.Ρώσσελ, ότι δήθεν ήταν ‘ψευδοδιδάσκαλος’, ‘ψευτοπροφήτης’ και ‘αλαζόνας’. Οι κατηγορίες σου είναι αναληθείς και άδικοι…Προς θεμελίωση της κατηγορίας σου αναφέρεις λόγια του Ρώσσελ που χρησιμοποίησε μια φορά προς υπεράσπιση των συγγραμμάτων του. Τα λόγια του να συγκρίνει τα βιβλία του με τη Βίβλο ήταν ομολογουμένως υπερβολικά, πλην τούτο έκανε για να αποτρέψει την απόρριψη αυτών και τη φυγή ορισμένων σε αντιγραφικές διδασκαλίες. Το ότι δε προέβει κατά τη διάρκεια της μακροχρόνιας υπηρεσίας του μια μόνο φορά σε μια τόσο μαζική εκθείαση των βιβλίων του πιστοποιεί το αντίθετο του κομπασμού, το αντίθετο της κατηγορίας σου. Η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα».

Στο 20ο τεύχος, δημοσιεύσαμε δήλωση του Ρώσσελ, η οποία θεωρεί ότι τα συγγράμματά του είναι ανώτερα από την Αγία Γραφή, αφού αν μελετάς την Γραφή, χωρίς τα βιβλία του, θα οδηγηθείς στο σκοτάδι! Και λέει ο επιστολογράφος μας πως αυτό το έγραψε ο Ρώσσελ για να αποτρέψει την φυγή μερικών Ρωσσελιστών σε αντιγραφικές διδασκαλίες. Προφανώς θεωρεί κι εκείνος, ότι η μελέτη της Βίβλου, οδηγεί σε….αντιγραφικές διδασκαλίες, αφού δικαιολογεί την δήλωση του Ρώσσελ με αυτό το επιχείρημα!

Ο άλλος ισχυρισμός του πως το έκανε μόνο μια φορά, και ότι αυτό αποδεικνύει «το αντίθετο της κατηγορίας μου» διότι «η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα», δεν στέκεται κάτω από το φως της Αγίας Γραφής. Δηλαδή αν δολοφονήσει κάποιος μόνο μια φορά, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι δολοφόνος; Αν μοιχεύσει μόνο μια φορά, αυτό αποδεικνύει ότι δεν είναι μοιχός; Στις…πόσες φορές επανάληψης της αμαρτίας, θα του ταιριάζει ο χαρακτηρισμός ‘δολοφόνος’ ή ‘μοιχός’;  Σύμφωνα με την Αγία Γραφή, και μια φορά να κάνεις κάποια αμαρτία, είναι αμαρτία για την οποία πρέπει να μετανοήσεις και να ζητήσεις συγγνώμη από όσους έβλαψες (Α΄Ιωάννου α 9, β 1,  Ιακ. ε 16). Ο Ρώσσελ όμως ποτέ δεν μετανόησε και ποτέ δεν ζήτησε συγγνώμη για την μεγάλη ιδέα που είχε για τα συγγράμματά του και την υποτίμηση της Αγίας Γραφής.  

Αλλά δεν έκανε μόνο μια φορά τέτοιες διακηρύξεις ο Ρώσσελ. Στη αγγλική  Σκοπιά 1 Οκτωβρίου 1909, σελ. 293, έγραψε για τους οπαδούς του: «Αυτοί σημειώνουν ότι οι ίδιοι και οι προπάτορές τους για γενεές είχαν βιβλικές τάξεις και βιβλικές μελέτες όλα χωρίς κανένα σκοπό μέχρις ότου ο Κύριος, στον κατάλληλο καιρό, έστειλε σε αυτούς τα «Βιβλικά Κλειδιά» διαμέσου της Εταιρίας [Σκοπιά]». Η μελέτη της Βίβλου, πριν τον Ρώσσελ ήταν άσκοπη? απέκτησε σκοπό μόνο όταν εμφανίστηκαν τα «Βιβλικά Κλειδιά», δηλαδή τα συγγράμματα του Ρώσσελ!

Γράφει πάλι ο Ρώσσελ: «υπό το φως των μεταγενεστέρων γεγονότων, των εκπληρώσεων των προφητειών, και της οδηγίας του Αγίου Πνεύματος, ημείς σήμερον είμεθα εις θέσιν να εκτιμήσωμεν τελειότερον παρ’ ότι ηδύνατο η των πρώτων ημερών Εκκλησία» (Γραφ.Μελέται, τόμος Α, σελ. 30). Βλέπουμε ότι πίστευε πως εκείνος και οι οπαδοί του μπορούσαν να καταλάβουν την αλήθεια καλύτερα κι από την πρώτη Εκκλησία!

Αυτά τα κείμενα αποδεικνύουν ότι ο Ρώσσελ έκανε κι άλλες φορές  αλαζονικές δηλώσεις για την αξία των συγγραμμάτων του. Και μάλιστα, ΠΟΤΕ δεν μετανόησε γι’ αυτό! Οπότε κάθε άλλο παρά η κατηγορία της αλαζονείας ήταν αναληθής, όπως μας κατηγορεί ο επιστολογράφος μας!!

Ο κ.Κωτούλας συνεχίζει: «Άλλη δημόσια και βαρειά κατηγορία σου κατά ενός πιστού υπηρέτη του Υψίστου και προσφιλή μου αδελφού είναι εκείνη του ψευδοδιδασκάλου και του ψευδοπροφήτη. Τι είδους ψευδοδιδασκαλίες και τι είδους ψευδοπροφητείες κήρυξε ο Ρώσσελ; Ουδέποτε αξίωσε ότι κατείχε νέες διδασκαλίες ή προσωπικές αποκαλύψεις… Τι προφήτευσε με την έννοια του προλέγειν; …Προείπε ότι το πελώριο και θαυμαστό έργο της ανόρθωσης και αποκατάστασης του [ανθρωπίνου] γένους θα διαρκέσει 1000 έτη, κατά τα οποία ο Χριστός θα ασκεί θεία εξουσία ως Βασιλιάς… Το λάθος του, η πλάνη του αδ.Ρώσσελ έγκειται στο ότι όρισε χρονολογίες περί των ερχομένων γεγονότων….Τα προλεχθέντα ήταν και είναι σωστά, μόνο τα χρονικά σημεία ήταν εσφαλμένα. Οι χρονολογικές πλάνες όμως δεν….αλλοιώνουν το θείο σχέδιο των αιώνων».

Ο επιστολογράφος μας παραδέχεται ότι ήταν πλάνες ο ορισμός των χρονολογιών από τον Ρώσσελ, αλλά δεν αποδέχεται τον χαρακτηρισμό ‘ψευδοπροφήτης’. Η Αγία Γραφή, ορίζει ως ψευδοπροφήτη, όποιον κηρύττει ως θεϊκό μήνυμα, ως θεϊκή αλήθεια, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει τελικά (Δευτερονόμιο ιη 20-22). Επίσης ο Ιησούς χαρακτήρισε ψευδοπροφήτες όσους θα κηρύττουν ότι έχει γίνει η Δευτέρα Παρουσία, πριν Εκείνος επιστρέψει πραγματικά (Ματθ. κδ 23-26, 29-30). Γιατί να εξαιρέσουμε τον Ρώσσελ, από τον βιβλικό ορισμό του ψευδοπροφήτη;

Ο ΡΩΣΣΕΛ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΜΕ ΘΕΪΚΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Ο Ρώσσελ πίστευε ότι αυτά που έγραψε «[δεν] τυγχάνει αποτέλεσμα εκτάκτου σοφίας ή ικανότητος του συγγραφέως…Το εκ του Ηλίου της Δικαιοσύνης φως εν τη χαραυγή της Χιλιετούς Ημέρας είναι το αποκαλύπτον ταύτα ως ‘παρούσαν αλήθειαν’ προσήκουσαν να εκτιμηθή ήδη παρά των ειλικρινών-των καθαρών τη καρδία» (Γραφ.Μελέται, τόμος Α, σελ. 10). Δηλαδή τις διδασκαλίες που αναπτύσσει ο Ρώσσελ στα γραπτά του, διακήρυττε ότι δεν ήταν δικές του, αλλά τις αποκάλυψε ο Χριστός, ο Ήλιος της Δικαιοσύνης. Το ίδιο λέει και αλλού: «Λάβατε τας Γραφάς ημών ανά χειράς, και εξακριβώσατε πάσαν παραπομπήν, όπως ούτω δεχθείτε ό,τι ενταύθα εκτίθεται, ως Λόγον Θεού, και ουχί ανθρώπου» (ΓΡΑΦ.ΜΕΛΕΤΑΙ, τόμος Β, σελ. 46).

ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΡΩΣΣΕΛ

«…Σκοπούμεν να παρουσιάσωμεν τας Γραφικάς μαρτυρίας, δι’ ων αποδεικνύεται ότι το πλήρες τέλος των Καιρών των Εθνών…εκπνέει εις το έτος 1914 μ.Χ. και ότι η ρηθείσα χρονολογία θέλει είσθαι το απώτατον όριον της παρ’ ατελών ανθρώπων κυβερνήσεως του κόσμου. Παρατηρητέον όθεν ότι, …συναποδεικνύονται: Πρώτον, ότι η Βασιλεία του Θεού…θα αρχίση προσκτώσα πλήρη παγκόσμιον επικράτησιν, κατά την χρονικήν εκείνην περίοδον, και ότι τότε θα…εγκατασταθή μονίμως επί της γης. Δεύτερον: Ότι Εκείνος εις ον απόκειται το δικαίωμα να λάβη την κυριαρχίαν του κόσμου…θέλει είσθαι παρών επ’ αρκετόν χρονικόν διάστημα προ της ρηθείσης χρονολογίας …Τρίτον, ότι ολίγον μετά του τέλους του 1914 μ.Χ., το τελευταίον μέλος της…Εκκλησίας του Χριστού θέλει συνδοξασθή μετά της Κεφαλής…» (ΓΡΑΦΙΚΑΙ ΜΕΛΕΤΑΙ, τόμος Β, σελ. 85-87).  «Οι Καιροί των Εθνών αποδεικνύουσιν ότι αι ενεστώσαι κυβερνήσεις δέον ν’ ανατραπώσι πάσαι προ του τέλους του 1914 μ.Χ.» (ΓΡΑΦ.ΜΕΛΕΤΑΙ, τομ.Β΄, σελ. 277).  «Μη εκπλαγείτε, λοιπόν, οπόταν εις επόμενα κεφάλαια ίδητε προσαγομένας αποδείξεις μαρτυρούσας ότι η ίδρυσις της Βασιλείας του Θεού έχει ήδη αρχίσει, ότι εν τη προφητεία καταδεικνύεται ως μέλλουσα ν’ αρχίση την εξάσκησιν της εαυτής εξουσίας κατά το 1878 μ.Χ.» (ΓΡΑΦΙΚΑΙ ΜΕΛΕΤΑΙ, ΤΟΜΟΣ Β, σελ. 113-114). «Το επόμενον κεφάλαιον θέλει παρουσιάσει αποδείξεις εκ των Γραφών ότι το έτος 1874 μ.Χ. ην η ακριβής χρονολογία της αρχής των ‘Καιρών της Αποκαταστάσεως’, και συνεπώς της επιστροφής του Κυρίου ημών» (ΓΡΑΦ.ΜΕΛΕΤΑΙ, τομ.Β΄, σελ. 194). Ο Ρώσσελ κήρυττε στο όνομα της Αγίας Γραφής, και της ορθής χριστιανικής διδασκαλίας όλο αυτό το πακέτο των χρονολογιών, που αποδείχτηκαν ψευδείς. Επομένως αποδείχτηκε ψευδοπροφήτης αυτός που τις δίδασκε.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

«Δεν πρέπει να αναμένη ούτος ότι θέλει έχει τοιαύτα Γραφικά χωρία, εν οις να καταδεικνύωνται σαφώς γεγραμμένα τα ζητήματα και αι χρονολογίαι αύται. Απεναντίας δέον να φέρη υπ’ όψιν ότι πάντα ταύτα απεκρύβησαν υπό του Κυρίου κατά τοιούτον τρόπον ώστε να μη είναι δυνατή η κατανόησις ή αντίληψις αυτών, μέχρις ου επιστή ο ωρισμένος προς τούτο καιρός, και τότε δε πάλιν μόνον παρά των ειλικρινών, των πιστών αυτού τέκνων, άτινα εκτιμώσι την αλήθειαν…» (ΓΡΑΦ.ΜΕΛΕΤΑΙ, τομ.Β΄, σελ. 195). Κατά τον Ρώσσελ, ο Κύριος απέκρυψε, και ο Κύριος φανέρωσε στον κατάλληλο καιρό τις αλήθειες για τις χρονολογίες αυτές. «Αι δε περί χρόνων και καιρών προφητείαι αύται εδόθησαν ημίν εν μέρει προς τον σκοπόν όπως έχωμεν την παρηγορίαν εκ της γνώσεως ταύτης, και μη διατελώμεν εν αμφιβολία και αμηχανία» (ΓΡΑΦ.ΜΕΛΕΤΑΙ, τομ.Β, σελ. 415). Ο Κύριος μας έδωσε αυτές τις προφητείες και τις χρονολογίες, επομένως οι χρονολογίες είναι απολύτως σίγουρες και δεν πρέπει να αμφιβάλλουμε καθόλου γι΄ αυτές!

 ΟΙ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΧΙΛΙΕΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ!

«Ας…εγερθώμεν όπως ίδωμεν το γεγονός ότι η χαραυγή του νέου αιώνος είναι ήδη ενταύθα. Ευρισκόμεθα εις αυτήν και απολαμβάνομεν πολλάς από τας ευλογίας αυτής επί τεσσαράκοντα και δύο έτη. Αι ευλογίαι όμως αύται ήλθον λάθρα, ως κλέπτης εν νυκτί και ολίγοι ανεγνώρισαν την σημασίαν αυτών. Μερικοί εκ των ολίγων εκάλεσαν εις προσοχήν του γεγονότος ότι ημείς ευρισκόμεθα εις την αυγήν της χιλετηρίδος από το έτος 1874. Η χρονολογία της Γραφής ευκρινώς διδάσκει ότι τα εξ χιλιάδες έτη από την δημιουργία του Αδάμ ετελείωσαν…Τώρα η μεγάλη εβδόμη ημέρα, επίσης εκ χιλίων ετών διαρκείας, ήρχισεν. Ημείς απολαμβάνομεν την χαραυγήν αυτής. Αύτη θέλει είσθαι έξοχος ημέρα!…Θα προξενήση απορίαν εις μερικούς εάν τους είπωμεν ότι τα τελευταία τεσσαράκοντα και δύο έτη εσημείωσαν εις τον κόσμον περισσοτέραν αύξησιν εις την εκπαίδευσιν, αύξησιν εις πλούτον, αύξησιν εις κάθε είδους εφευρέσεων δια την εξοικονόμησιν εργασίας και ευκολίας, αύξησιν εις την ασφάλειαν και προστασίαν της ανθρωπίνου ζωής, από ότι έγινεν εις όλα τα παρελθόντα εξ χιλιάδας έτη – και ακόμη περισσότερον...Εν τουτοις αι αλλαγαί αύται ήλθον τόσον βαθμιαίως ώστε ολίγοι το ηννόησαν» (ΒΙΒΛΙΟ ΚΗΡΥΓΜΑΤΩΝ ΠΑΣΤΟΡΟΣ ΡΩΣΣΕΛ, σελ.806-807). Το απόσπασμα αυτό είναι από τον τελευταίο γραπτό λόγο του Ρώσσελ το 1916, και δείχνει ότι όχι μόνο δεν αμφέβαλλε για την μη εκπλήρωση των χρονολογιών του, αλλά αντιθέτως πίστευε ακράδαντα ότι ήταν σωστές! Και ως απόδειξη ότι ο Χριστός ήρθε αοράτως στην Δευτέρα Παρουσία, και ότι άρχισε η Χιλιετής Βασιλεία το 1874, (42 χρόνια μέχρι το 1916 που πέθανε ο Ρώσσελ), ήταν οι εφευρέσεις και η βελτίωση της ζωής την εποχή εκείνη! Επίσης πάλι πίστευε ότι οι λίγοι εκλεκτοί θα καταλάβαιναν την αόρατη Δευτέρα Παρουσία. Επομένως σύμφωνα με τα λόγια του Ρώσσελ, ο επιστολογράφος μας δεν περιλαμβάνεται μέσα στους εκλεκτούς, αφού αρνείται τις «Γραφικές» χρονολογίες του «θείου σχεδίου των αιώνων»!

Αποδείξαμε με τα ίδια τα κείμενα του Ρώσσελ, ότι πράγματι ήταν Ψευδοδιδάσκαλος και Ψευδοπροφήτης, διότι κήρυττε στο όνομα του Θεού και της Γραφής, ανακριβείς διδασκαλίες και χρονολογίες, για την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, την Χιλιετή Βασιλεία, και το Τέλος του Κόσμου. Κι ότι όχι μόνο δεν μετανόησε, αλλά μέχρι τέλους πίστευε ότι ήταν σωστά και βιβλικά όλα αυτά που δίδασκε.

Μανώλης Καλομοίρης


Ημερομηνία καταχώρησης : 04/02/2009 @ 05:24
Τελευταία ενημέρωση : 04/02/2009 @ 05:24
Κατηγορία : ΑΙΡΕΣΕΙΣ-ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ-ΘΕΟΛΟΓΙΑ
Η σελίδα διαβάστηκε 3035 φορές


Print preview Print preview     Τυπώστε την σελίδα Τυπώστε την σελίδα


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Εγγραφείτε στην Ομάδα Αλληλογραφίας ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ για να μπορώ να σας ενημερώνω για ενδιαφέροντα χριστιανικά άρθρα, επιλεγμένες ειδήσεις χριστιανικού ενδιαφέροντος, όπως και για νέες κυκλοφορίες χριστιανικών βιβλίων και μοναδικών προσφορών.
Η λίστα αλληλογραφίας ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ανήκει στις ιστοσελίδες www.diakrisis.gr και www.christianbook.gr. Αφού εγγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε μπορείτε να διαγραφείτε εύκολα και απλά.
Όσοι εγγραφείτε θα λάβετε ως δώρο το θαυμάσιο βιβλίο ΓΙΑΤΙ Η ΒΙΒΛΟΣ ΥΠΕΡΕΧΕΙ σε pdf. Μετά την εγγραφή σας θα μπορείτε να το κατεβάσετε από την κατηγορία ΑΡΧΕΙΑ της ομάδας αλληλογραφίας ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ: http://groups.google.gr/group/erevnitis?hl=el.
Για να εγγραφείτε εύκολα και γρήγορα στείλτε κενό email στο erevnitis+subscribe@googlegroups.com και αυτόματα θα εγγραφείτε. :

Ομάδες Google
diakrisis
Επισκεφτείτε την παρούσα ομάδα


ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ




ΛΟΓΙΑ ΘΕΟΥ
Επισκεφτείτε το ιστολόγιο ΛΟΓΙΑ ΘΕΟΥ.

Πατήστε ΕΔΩ για το Ιστολόγιο ΛΟΓΙΑ ΘΕΟΥ.

Μιλάμε για τον ζωντανό Ιησού Χριστό!
^ Πάνω ^